ulkubdr Kızlar merhaba. Bebeğim 21 günlük son 1 haftadır fışkırarak kusuyor, tüm emdiğini çıkarıyormuş gibi geliyor bu durumu yaşayan var mı neden oluyor yada nasıl çözdünüz
_Koncuy_ ulkubdr doktor kontrolünde tedavi uygulanması lazım Bebek beslendiğinde mutlaka direk omzunuza alıp gazını alın daha sonra sağ tarafına yatırın. Reflü yatakları var baş kısmı yukarıda kalacak şekilde eğilimli. Ayrıca çok beslememeniz gerekiyor gereğinden fazla beslenen bebekte dedğiniz şekilde kusabiliyormuş
Gzmskr ulkubdr benim arkadaşımın öyleydi emzirdiği gibi geri çıkartıyordu.Kendi kendine geçti şuan öyle bir sorunu yok hiç bir tedavide görmedi
Kuzumveben ulkubdr doktora danisin bu ayki kilo almasina bakilsin benim bebegim dogdugu gunden itibaren ilk 7 ay gen fişkirtarak hemde sari peynir kesigi seklinde kustu kiyafet yetismiyordu ama reflu degildi cok sukur kilo alimi iyiydi doktorum bazi bebeklerin mide kapakcigi tam gelismez dogduktan sonra ilk 6 ay icinde gelisir demisti oylede oldu
Alyadep ulkubdr başta bizim de öyle aşırı bi kusma haftada en az iki kez başıma geliyodu.mama içiyodu yavrum aşırı gazdan basınçlı kusuyodu sanki her yerimiz batıyodu.mamayı değiştirdik sonra artık öyle fışkırarak kusması yok denecek kadar azaldı.zaten 4. Aya girdi onun da etkisi olabilir.