dgDmys Sağ tarafta kalça çıkıklığı varmış doktor kundağı yasakladı ve çift bez dedi bi ay sonra tekrar gidicez bu durumu yaşayan var mı geçti mi
Karakuzummm dgDmys bizde çift bez kullanıyoruz geçemedik bizde bi ay sonra gel dedi bizede inşallah düzelir
daisybebek dgDmys bizede sınırda demişti 1 ay çift bez kullandık geçti merak etme. Varsa siling felan evde kucağında öyle taşı tada çarşaf felan maksat bacakları ayrık dursun
Gokcelgin dgDmys beeen kızım şuan 3 yaşında allaha şükür çift bez takarak sorunu atlattık 😇 sakın iki bez takmayı ihmal etmeyin lütfen
dgDmys daisybebek kanguru var ama kanguru için çok küçük sanırım bacaklar ayrı durunca sanırım gelişimini tamamlıyor dimi