Merhaba arkadaşlar 😊 kızım bugün 33 günlük
3 gün önce aşı vuruldu ve o gün kızım cok huzursuzdu sürekli ağladı sürekli memede olmak istedi. O günden bu yana kızım ağladığında göbeği hafif şişiyor rahatlayınca geçiyor. Aynı durum ikininca da oluyor gazını çıkarmasına ragmen uykudayken bile ikiniyor. Doktorumuz 40 indan sonra çağırdı bu durum beni endiselendirdi randevu daha erkene mi alsam ?
Yasayanlar var mi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim ♥️