Merhaba kızım 1 yaşında olacak 15 gün sonra.. odasına alıştırmak istiyorum 3 gündür yatak odamızın hemen yanında odası.. kamera falan taktık ama 3 gündür yarım saatte uyanır oldu uykuya dalmakta zorluk çekiyor. Yanımızda sepet beşik var ama sığmıyor artık ona bizim yatağa alıyorum deliksiz uyuyor odasında neden yatmak istemiyo acaba ne yapmam gerekiyor bu durumda alıstırmalımıyım yoksa yanıma başka beşikmi almalıyım 😔 bu arada gündüzleri doğduğundan beri kendi odasında uyuyo sık vakit geçiriyor odasında gündüzleri ama gece neden böyle yapıyo ne yapacağımı bilemiyorum