Herkese merhaba🙋🏻♀️
Benim bir süre önce sağ göğsümde iğne batması gibi yanma ve sızlamalar başladı. Sadece ucunda değil ama komple tüm göğüste. Böyle zamanlarda ucu da acıdığı için emziremiyor sağıyordum ve süt o şekilde boşaltıyordum. Dün gece ise göğsüm şişti ağrımaya başladı ve yine ucu yüzünden emziremediğim için sağmak istedim. O kadar şişkinliğe rağmen süt gelmedi 🤦🏻♀️ ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Sütüm mü kesildi diye korktum ama bugün acısı hafiflemiş olduğu için çocuğu emzirdiğimde süt geldi göğsümden. Pazartesi sağlık ocağına gideceğim ama buradan da sormak istedim. Ağrı ve sızı süt biriktiği için oluyor desek sağınca neden süt gelmedi acaba?
Not: Çocuğum bir aylık. Bir aydır hep emziriyorum.