Merhaba arkadaşlar. Size bir konuda danışmak istedim çünkü artık ne kadar pozitif olursan olayım baş edemedim. Bebeğim 13 aylık ve bi iki haftaya yakın süredir bambaşka bir bebeğe dönüştü. Önceden de ufak tefek huysuzlukları olurdu ama şuanda apayrı bi boyuta geçti. Herşeyimiz saati saatineydi. Uykuları, yemeği vs. Bu süre zarfındaysa hiçbir şeyi kestiremiyorum bu da beni allak bullak ediyor. Uykuya direniyor. Odasına gitmek istemiyor. Odasını ayırdım acaba ondan mı diyorum ama yemeğini de etkiler mi o. Kahvaltılarını yapıyor ama öğlen yemeği hak getire mama sandalyesine oturmak istemiyor. Akşam yemekleri de aynı. Günde iki uyku yapıyordu şimdi uykularına direnince teke düşüyor bazen ama huzursuz yani mız mız sürekli. Diş dedim diş de yok görünürde. 55. Hafta atağı diye bişe varmış. Yoruldum her gün 20:30 21:00da uyuyan kızım 23:00dan aşağı uyumuyor. Yemiyor içmiyor. Ağlama krizlerine giriyor. Memnun edemiyorum. Sabah 6 gece 23 zombi gibi geziyorum. Geçecek deyin nolur. Bir de şöyle bir şey var sadece bana yapıyor bunu. Anneme ve eşime böyle değil. Lohusa depresyonum uzadı benim daha yeni yeni geçiyor tam anlamıyla. Onunla alakası olabilir mi diye de kendimi suçluyorum. Uyku eğitimli çocuk şuanda doğduğundan beri ilk defa memede uyudu yıprandım çünkü. Çok uzun oldu galiba özür dilerim.