Annemler travel sistem heves edip Almıs lar kıyamam ilk zamanlar onu kullandım sapsaglamdı tekerlekleri büyük falan ama sonra işkenceye döndü aşagı indir cıkar ölüyordum arabanın bagajında tek o sıgıyor sonra kabin boy aldın 7 aylık tı sanırsam cok hafif kendi katlanıyor minyon bir kızım rahata erdim vallahi bakalım bu da saglama benziyor ama tekerlekleri küçük biraz taşlı yollarda zorluyor ama kabin boy al rahat et