Sevgili anneler , herkese merhaba . Bugün anneliğimin 1. Günü . Çok şükür bende dün akşam bebeğime kavuştum . Yeni doğduğu için mi bilmiyorum ama altını değiştirdiğim Aman derisi çok kırmızı . Bende çişten dolayı pişik veya tahriş olmasın istiyorum . Bez değiştirdikten sonra sürekli sürebileceğim bir bakım kremi önerirmisini sls paraben gibi zararlı kimyasallar içermeyen. Araştıran anneler yardımcı olursa çok sevinirim 😌