Herkese merhaba bebeğim Ağustos doğumlu 6 aylık olmak üzere. Alt iki dişi patladı fakat hala çok büyük huzursuzluğu var. Gece uykularından çok sık ağlayarak uyanıyor, gündüz uyuyamıyor eli hep ağzında. Acaba üst dişler de yakın zamanda kendini mi gösterecek? Sizlerde durum nedir ? Kullandığınız bir şey var mı ? Dün eczaneden bitkisel bir diş jeli aldık. Çok bunaldığımızda kullacağız.
Bir sorum daha olacak. Oturma çalışmalarınız nasıl gidiyor ? Çok hevesli oluyorlar değil mi ? 🥰