Kuzummm doğduğu günden beri emzik kullanıyoruz aventin tutma oranı çok yüksek meme reddi yapmadı ha meme reddi yaşadığımız zamanlar oldu ama emzikle alakalı değil atak zamanlarında oluyor bizimde 2,5 aylık ve 4 aylık zamanlarında emme konusunda sıkıntı yaşadık ama atak bitince düzeliyor