MihraNilkuzusu 56 günlük bir kızım var. Gece uykuları gayet iyiydi ama 3-4 gündür kundağı gece çözmeye çalışıyor ve bu nedenle derin uykuya geçemiyor malesef bi bakıyorum kundağı çözmek için sürtüne sürtüne yatağın başından aşağıya kadar kaymış ve nitekim de kundağı çözmeyi başarıyor. Kollarını çıkarmasın diye bir de kundak üstünden bezle iyice sarıp düğüm atıyorum bana mısın demiyor. Kundağı çözene kadar uyumuyor. Dün gece 22:45 te yatağına yatırdım gece 03:00 da uyudu. Kundağı çözeyim bari dedim pes ettim bu sefer de elleriyle gözlerini ovuşturuyor kendine değiyor sıçrıyor uykusunda bu kundak meselesini nasıl çözebilirim? Kolları kıpır kıpır hiç durmuyor ayaklar desen tekvandocu sanki sağ sol sallayıp duruyor. Ne yapacağımı şaşırdım 🤷♀️
Emirin_Annesi10 MihraNilkuzusu ahhh ahhh bu posttan bende açacaktım bugün. Bebeğim yeni doğduğu sıra sıçradığı için annem kundak yapalım dedi ve nitekim faydasıda oldu uyumasında. Ama şimdi oğlum 4aylık oldu ve kocaman müslin alıp kundak yapmamıza rağmen çok çabuk çözüyor kundağı. Dediğin gibi yılan gibi kıvrıla kıvrıla kundağı açıyor ve uyanıyor. Nasıl bıraktırcam ne yapacağım hiçbir fikrim yok. Zaten uykusuz bi bebek gece 2de uyuyor kundak yapmaması denedim. Bacakları aşırı hareketlendi üstünde ki yorgan battanite ne varsa tepikliyo ve uyanıyo uyku tulumu çözüm değil çünkü mesele sadece üşümesi değil uyanması🤢 ne yapacağız bizz uf
Adeviyee MihraNilkuzusu benim bebeğim de doğru çıkartmaya çalıştı kollarını çıkarttım sonda da denedim hiç hoşlanmadı hiç koymadım kollarını alışır istemiyorsa eldiven de takmadım hiç 😊
Alpitom MihraNilkuzusu yeni nesil kundaklar var. Benim de oğlum iki buçuk aylık ben de onlardan almayı düşünüyorum. Çünkü 1 saat içinde kendini beşiğin ayak ucuna kaydiriyor kundagini açıp 😂
aliye4216 MihraNilkuzusu 8. hafta atak haftasi olabilir uykuyla ilgili bizim bebis gazli oldugindan genellikle yuzustu yatiriyorum kundak zaten yapamiyoruz fermuarli deneyen var mi acaba onu acamazlar belki ama baya direnmis sizinki
Emirin_Annesi10 Alpitom sen bide 4 aylık olunca gör canım🙄 üstünde ne varsa tepikliyor çorap morap kalmıyor ayakta
Alpitom Emirin_Annesi10 doğrudur canım. En çok da aşağıya inerken kundagini açtığı için örtü yüzüne geliyor Allah korusun ondan korkuyorum solunum yolu kapanmasın
Emirin_Annesi10 Alpitom ayy evet gevşetip ağzına kadar geliyor çoğu zaman yada elini çıkaramadığı zaman ağzına müslini götürüp öylece uyuya kalıyor allahım korusun🙄
Lalande MihraNilkuzusu ben 3 aylık olana kadar kundak yapmadan yatırdım. çok sıçramaya başlayınca kundak yaptım. gözlerini ovuşturmasının sebebi uykusu geldiği için. şöyle yapabilirsiniz, bırakın gözlerini ovuştursun bir süre yatırmayı deneyin sallayarak yatırıyorsanız sallayın ve daha sonrasında kundak yapın eğer yine izin vermiyorsa uyuduktan sonrada yapabilirsiniz
1Yildirim Owli’nin kundağını kullanıyorum fermuarlı. Uyku tulumu da oluyor çok güzel. Memnunum ☺️ Ben 0.5 tog olanı hepsiburada’dan 130 tl’ye almıştım, şimdi baktım 190 tl olmuş benim aldığım… 🙄 Fiyatlar tog’larına göre değişiyor.
Yingyang Ben uyuduktan sonra yapıyordum kundağı bide eline eldiven takiyordum uyuyunca o zaman uyanmiyordu
bburcu MihraNilkuzusu kızım 3 buçuk aylık. Ben saldım gitti valla çok keyifli yatıyor kollarını serbest bırakınca 😅
MihraNilkuzusu Anlaşılan uyuyunca yapmak gerek kundağı uyumadan yapınca uykuya dalana kadar kundak mundak kalmıyor malesef.