Kızlar merhaba vajina bölgemdeki rahatszlıgımdan dolayı doktora gittim kaşıntı ve akıntı sorunum vardı doktorum fitil yazdı iki adet 3 gündr kullanıyorum henüz kutu bitmedi sormak istediğim hala sabah saatlernde kaşıntım oluyor hafif agrı da tabi sonrasında geçiyor acabah normal mi kutum bitene kadar geçer mi bu rahatszlıgım yardımcı olursanız sevinicem. Bir diğer sorum ise bu durum başına gelmiş hanımlar cinsel ilişkiye girilebilir mi?