Herkese selamlar ben bebeğim doğduğundan beri süt sağıyorum 3 buçuk aylık bebeğim gogusumu emmedi ne yazıkki sadece anne sütü veriyorum buarada hem buzluğa atıyorum hem üst dolaba koyup gün içinde veriyorum buzlugumda aralık ocak şubat ayına ait sütlerim var 3 ay ömrü var diye okumuştum buzluktakilerin şimdi hala sutum olduğu için buzluktakiler duruyor ama zamanida geçiyor bozulurmu onları nasıl kullanabilirim yaklaşık 50 poşet süt var şimdi sagdiklarimi atıp buzluktakileri vermeyi düşündüm ama yeni sagdigim taze sutude içsin daha iyi diyorum bilmiyorum ne yapabilrimm🙏🙏