Emirinannesimrvdll Bebeğim 17 günlük Doğumdan bir hafta sonra sağlık ocağına topuk kanı aldırmaya götürmüştük bugün aradılar kistik fibrozis değerleri yüksek birdaha alınması gerekiyor diye hastalığı araştırdım biraz dünyam başıma yıkıldı çok kötü şeyler yazıyor böyle bi durum yaşayan var mı ikinci topuk kanı temiz çıkar mı😥😥😥😥
yagiztalha0706 Emirinannesimrvdll bilmiyorum canim Rabbim şifa versin önemli bisey degildir insallah🤲🏻 Üstte kalsın
angelfish Emirinannesimrvdll canım bende yasadım o durumu topuk kanı verdıgımızden 1 hafta sonra aradılar kıstık fıbrozıst dedıler bende senın gıbı arastırdım cok agladım ama ıkıncı topuk kanında elhamdulıllah temız cıktı. Korkma yavrunında temız cıkacaktır ınsallah. Doktor sarılık oluyor yenı dogan bebekler buda topuk kanını drgerlerını etkıleyebılıyor demıstı.
Husnus43 Emirinannesimrvdll cnm benim arkadaşıma böyle dediler ikincide birşey çıkmadı çok ağlamıştı o da üzme kendini birşey çıkmayacak inş
Aysemerve Emirinannesimrvdll canım sakın üzme kendini ikincisi yüksek gelse bile sakın üzülme bu çok çok çok düşük bı ihtimal emin ol bundan daha 3 gün önceye kadar bende senin gibiydim. 24 Aralık’ta 3. Topuk kanını verdik 4 ocakta yine yüksek geldiğini öğrendik ter testi istendi ama yapacak yer yoktu memleketimde. Doktorlar acilen genetik tanı testi yapılsın dediler kan verdik 1 ay sonuç bekledik. Öldük dirildik sütüm gitti geri geldi neler yaşadım neler ama 3 gün önce sonucumuz geldi ve hastalık yok denildi. Bende bundan sonra bu forumdaki herkese moral vereceğim dedim çünkü bana moral verenler sayesinde 1 saat de olsa çok mutlu oldum sonra geri bozuldu ya öyleyse diye düşünmekten kendimi alamadım. Ama benim sayfama bak hep bu postlara yorum yapmışım oku bilgi sahibi olursun. Ama emin ol ki senin çocuğun da değil. Bu çocuklar doğuştan bir sürü hastalıkla doğarmis bebeğin sağlıklı kilo da alıyorsa sil aklından. Düşün benim bebeğim hipotroid hastasi onu da topuk kanında öğrendim tedaviye başladık düşün bizde yoksa sizde de yoktur ❤️
Kavinsmom İkinci kan isteme sebebi yanılma payı. Birebir başıma gelmedi ama birincide olumsuz ikincide olumlu sonuçlar alan çok kişinin hikayesini gördüm, endişe etmekte haklısınız ama sakin kalmaya çalışın, Allah’ın izni ile bir şey yoktur.
Emirinannesimrvdll angelfish 10 15 güne kadar sonuç çıkar dedi nasıl dayancm🤦🏻♀️Bir de benim ilk doğduğunda hastanede almışlardı topuk kanı bu ikinci sağlık ocağında şimdi bu üçüncü kez oldu sizinde öyle miydi
angelfish Emirinannesimrvdll evet bızede o sekılde acıklama yapmıslardı dogdugunda hastanede alınan dusuk ama ana saglık ta alınan yuksek cıkmıs dedı hemsıre. Yanı bızım 3.unde temız cıkmıs oldu hemsıre 1 hafta ıcınde aranmazsanız temız cıktı demektır dedı. Sakın ol canım uzulme ınsallah tekrar aramayacaklar senıde
Emirinannesimrvdll Aysemerve yeni gördüm yazınızı çok çok teşekkür ederim Allah güzel gönlünüze göre versin inşallah olumlu düşünmeye çalışıyorum Allah razı olsun sizden moral verdiniz💐💐💐
Adarleyla Aysemerve benim çocuğum 36 günluk ve kalbi sağda. doğdugu gün topuk kanı alındı.sonrski gün farklı sebeplerden küvezde kaldı 10 gün.ciktiktan birkaç gün sonra sağlık ocağında topuk kanı alındı. 10 gün sonra falan aradılar kistik fibrozis değerleri yüksek çıkmış hastanede klor testi yaptırın ve ter testi yapmanız gerek dediler. Klor testi normal çıktı. Ter testi için 2 ayı doldurmamız gerek. Klorda çıkmayınca terde çıkar mı acaba. Ter testi kesin sonuç veriyormuş. Kafayı yememe rakak kaldı ağlamaktan helak oldum aydınlatır mısınız beni lütfen.
Aysemerve Adarleyla peki değerleriniz kaç biliyor musunuz topuk kanı değerleri. Doktorlar genetik testine neden sevk etmiyorlar acaba anlamadım. Hangi şehirdesiniz. Instagram adresim aysemerveaslan oradan yazarsanız daha net anlatırım hızlı dönüş olur sizi çok iyi anlıyorum bebeğim ölecek diye korkup kucağıma almamıştım alışırım diye neler çektik ne günler yaşadik size de elimden geldiğince yanınızda olmak isterim. Çünkü bu günleri en iyi sizin halinizde olanlarla paylaşabiliyor rahatlatabiliyorsunuz
Semra24 Aysemerve ya bziimde ter testi normal cikti genetige de yonlendirdiler yani halen dusuncedeyim ben
F-Betul Emirinannesimrvdll İkinci alınan kandaki yüksek çıksa bile erken tedavi ediliyor ve sorun kalmıyor diye biliyorum tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur mutlaka. Umarım sorun çıkmaz💐
Aysemerve Yok ter testi yoktu Antep de genetiğe yönlendirdiler direkt İlk sarılık açlık bunlarda etkilediği için fark olması normal