Merhabalar. Bebeğime nimenrix aşısını yaptırdık. Bundan 1 ay sonra bexsero 1.doz, ondan 2 ay sonra 2.doz ve ondan 1 sene sonra 3.dozu yaptıracağımızı söylemişti doktorumuz. Bugün sağlık ocağındaki ebemiz bununla ilgili daha yeni eğitim aldıklarını, bexsero 1 yaş sonrası yaptıracağımız için 2 ay arayla 2 doz olarak yapıldığını söyledi. 1 yaştan sonra bexsero yaptıran anneler siz kaç doz yaptırmıştınız acaba?