UrasnAnnsi cocuk doktorumuz 4ayina kadar gecmezse kesilicegini söyledi işlemin kolay oldugunu da anlattı oncelikle cocuk doktorunuza danısin yaktırma nedir hiç bize böyle bir sey söylemedi bu işlemi cerrah yapiyormuş suan bebegim 2 aylık doktor her ay muayne ediyor düzelme var mı diye benm saglık ocagindaki ebe de benm 2 oglumda vardı dedi biz 4.ayinda kestirdik hic problem olmadigini ve konusmasini etkilemedigini anlatti eğer yaptiricaksanız mutlaka cocuk doktoruna danişın muayne ettikten snra sizi yönlendirir