Merhaba anneler🌼 dogum sonrası spıral taktırdım ama hıc memnun degılım 1 yıl olacak hala lekelenme ve kanamalar var doktor da normal dıyor benı delırtıyor🤷🏻♀️ Derı altı ımplant yaptırmaya karar verdım Bursada dogum yaptıgım doktora danıstım en ıyı yontemdır dedı. Aranızda ımplant kullanan var mı herhangı bır yan etkıyle ya da rahatsızlıkla karsılastınız mı ? Yardımlarınızı rıca edecegım 🥲💖