230820
bende ilk meyveyle muzla başladım muz verdim onu çok sevince elmalı muzlu püre verdim daha sonra bebe bisküvisi ve verdiğimde çok mutlu oluyor yemek yemeyi seviyor heleki kaşıkla ☺️
Tam 4aylık kızım erken başlamamın sebebi mama veriyorum kilo alımı iyi ama biz yerken oda ağzını emiyor ağzını açıyor dayanamayıp denemiştim😌 Tabi bünyeden bünyeye değişebilir şuan herşeyi yiyor donone olsun püre olsun bebe bisküvisi olsun hiç ayırt etmiyor sevmediği birşeyde de kendi isteğiyle öğğğ yapıyor☺️