Pamukkzm mız mız durmayan bi bebeginiz varsa kesinlikle verilmeli benim oğlan 4 ay 27 günlüktü tuttu 1 hafta olmadı daha yani cok mız mız ve uykulara geçiş sıkıntılı idi kurtarıcı oldu oda yengem sayesinde emzik varmı dedi var yenge dedim verdi elinden tuttu ve uyudu rahat rahat benin kurtarıcm oldu ilk aylar midesi bulanıyodu öğürüyodu şuan tutuyo bi şekilde bıraktırırım diye düşünüyorum şuan cok düşkün değil zaten