Pamukkzm ben vermedim 3 sebebi vardı. Birincisi tokluk hormonu salgıladığı için bebek az kilo alabilirmiş kızım zaten az alıyordu risk almak istemedim, ikincisi meme reddi yapabilirmiş yine risk almak istemedim, son olarak da meme bıraktırma bez bıraktırma olacak bir de emzik bıraktırma ile uğraşmayayım dedim ☺️