Kızlar oğlum 4,5 aylık oldu bugün tam 15 gündür anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi bu arada eşimde evde değil çocuğa tek başıma bakıyorum ama artık dayanamıyorum sürekli ağlıyor sürekli uyanıkken hep mutsuz yatırmaya kalktığım da tam 2 saat sallıyorum hamağını uykuya geçtikten sonra 30 dk’da bir uyanıyor ve oturup ağlıyorum kendime beddua ediyorum gerçekten bıktım artık kendimi insan gibi hissedemiyorum rahat bi tuvaleti bırakın elimi yüzümü dahi yıkıyamadığım anlar oluyor, bazen gidip kendimi bi yerlerden aşağı atmak istiyorum okadar ki bunaldım artık 4 ay olunca geçecek daha düzelecek dedi herkes ama ne yazık ki daha da kötü oluyor hayatım bitti resmen