Zeynep5858 Mom727272 Bizde aynı sizin gibiyix 2 ay 24 günlük bebeğim kucağı alışmayı geçtim oturmak yasak kalkıp gezdiriceksin oturduğun anda ağlıyor ne belim kaldı be kolum :(
Ruhumdakimavi Mom727272 4.5 aylık hala öyleyiz 🤦🏻♀️ belim kopuyor benimde yapacak ne var bilmiyorum maleseff
feyzosgamze Benimki bir buçuk aylık gazı var ayakta kucağıma alıp gezdirince sakinleşiyor belki gazı vardır
AyazMerve Mom727272 Ben de öyle 🙄Sanki belim ve omzum kırılacak gibi hissediyorum artık 😅Kocam da 5 dk tutunca kolum ağrıdı diyor ben saatlerce nasıl tutuyorum sanki 😂