Burcu2- Hanımlar bebegim 2 aylık kakasını yapmıyor bu ilaçlardan birini kullanıp da fayda gören oldu mu çocuğuma üzülüyorum artık ağlamalara başladı yapamıyor lavman yapmaktan sıkıldım poposu çatlayacak cocugumun artık yapa yapa
2balbiranne Burcu2- doktorunuza temel sebebi için danışsanız sanki daha iyi belli ki bağırsaklarını tembelleştiren bişey var hep ilaçlarla olmaz ki. Geçmiş olsun
Cihangiriinannesii Burcu2- magnezi calsine bebekler için kullanılıyor mu bilmiyorum ama ben hamileyken kullanmıştım acayip işe yarıyor
Ysmnkaan Burcu2- magnezineyi sen kullan sutunden bebege geciyor zaten kolay yapar tuvaletini zeytinyagiyla poposunu uyar yapmasi icin yine olmazsa cay kasiginin ucuyla agzina ver zeytinyagi
Ysmnkaan Burcu2- eger ki duphalac surubunu bebege vericeksen az bisey sulandır diger turlu cok yogun bi surup bogazinda kalabilir dikkat edin
Yigitalppp Bizde 2 aylığız süt alerjimizde var 20 gündür yapamıyor kabızlığı var duphalac vermişti doktorumuz onu kullanırım günde 3 çay kaşığına kadar verilebiliyor 2 saat sonra etkisini gösterir ilk kullanımda
Mercan_nn Benanneyim merhaba magnesi kalsini nasıl kullanıyorsunuz 1 cay kasıgı verdi dr muz 1 cay kasıgı tozu ne kadar suya sulandırıyorsunuz