Senabat sormayın boynunun altını kaşımak icin ne haraketler yapıyor icim gidiyo 🥺 hiç durmayan cocuk hafif kaşıyınca pur gibi durup kaşımamı bekliyor kortizonlu krem kullandım ama 3 gün süreyle gene geçirmedi. Deri inceltiyor diye kullanmak istemiyorum artık krem kullanmadığım krem kalmadı cünkü dediğiniz jeli bi araştırıyım