Efendikadin2 20 aylık kızım ben oğlumun ilacını verirken kan hapimi dolaptan çıkarıp isirmis tabletin yarisini yedi acaba zararı varmı
Tortilla Efendikadin2 doktora danısın kımse bılemez bunu. Cocuk ıcın agırmı degılmı o ılac doktor bılır
Efendikadin2 melisaninannesi Anneolmak_2 Tortilla Aybars2020 ozeldeki çocuk uzmanı aradım bişey olmaz dedi ,50 mg yarısını yedi
Efendikadin2 melisaninannesi Anneolmak_2 Tortilla Aybars2020 ozeldeki çocuk uzmanı aradım bişey olmaz dedi ,50 mg yarısını yedi
Anneolmak_2 Efendikadin2 doktora götürsen hemen sende rahat edersin bence inşallah bişey olmaz çok geçmiş olsun