Yaklaşık 1 aydır göğüsüm ucu kesik şekilde emziriyorum ağrısa da katlanıyordum fakat bugün iyice açıldı kanadı birde bebeğim tek göğüs emiyor ne yazık ki ayva jeli sürüyorum fakat bir faydasını görmedim var mı bir önerisi olan bebeğimi emzirememekten çok korkuyorum 😢