Gelincik06 Üzerinde açılınca 3 hafta içinde tüketin yazıyor bir de mutfakta tezgahta bekliyor , sma optiprum sanırım adi
[silindi] Gelincik06 mamalar açıldıktan sonra üzerinde yazan sürede tüketilmeli 3 hafta diyorsa açtıktan sonra 3 hafta içinde tüketin. Güneş almayan kuru bir yerde durabilir. Tezgahınız da güneş almıyorsa orada durabilir ☺️
Gelincik06 Doğru mu tarih 2b3 gün sonra yenisni mi almalıyım yani son tüketim tarihi de 31102021 yazıyor anlamadım,tezgahta dursa sorun olmaz dimi
GoGirl Gelincik06 tezgahta sorun olmaz 3 hafta sonra bitmemisse atin yenisini alin.o tarih acilmadan onceki tarih
Gelincik06 [silindi] vicdansızlik resmen bu kadar para verip bu kadar kısa sürede kullanma şartı Allah sutumuzu arttırsın inşallah
GoGirl Gelincik06 sut almayan birine o mama zaten 2 3 gun gidiyor.anne sutu alip ikisini bir goturuyorsa 1 2 hafta gider.1 kerelik alanlarin sadece belki 3 hafta bitmez o da sutu artmistir vermemistir bi daha almaya gerek kalmaz zaten
Gelincik06 GoGirl insalla ya inşallah artar da bazen bebeğim sürekli yatprdigimda uyanıyor 3 4 sefer o zaman veriyorum mama ilk başta kullan dediler hastanede 2 3 gün kullandım aradabir şimdi de gün içinde ya da2 güne bir tek öğün veriyorum bazen dediğim gibi uykuya dalamayinca o da.Bunlarin küçük boyutta olanı var mı ki
Gelincik06 GoGirl benim bebeğim 17 günlük 30 CC ver dediler tek öğünde öyle devam ettim artırmak gerekir mi bilmiyorum,gerçi sonra sarılık tesetleri için gittgimde mamaya gerek yok dediler ama🤷