antropologanne Kıymayı az suyla haşlıyorum öncesinde çok az minicik su ama suyunu çekip yumuşayınca içerisine soğan doğrayıp öyle kavuruyorum çorbaları için böyle . Balık olarak ben dip balığı harici levrek , çipura , somon , sardalya çpk nadir de ton balığı kullanıyorum . Genelde köfte yapıyorum . Başka türlü pek sevmiyor