miraysmom_ hastahane doktorumuz tahlil sonucu kansızlık var diye 3 aylıkken ferrum yazdı onu kullanıyoruz sağlık ocağı da 4. Ay aşısına gittiğimizde vegaferon verdi kabız yapabilir dedi yaparsa doktora danışın dedi daha ferrum bitmediği için başlamadık şuan hiç kullanmasammı bile dedim belkide damladan dolayı kabızlığı vardır