tubacengiz1 benimde kızım 3.5 aylık bir haftadır memeyi reddediyor. Sanırım diş belirtisi sürekli ağzını kaşımak istiyor çok huzursuz. Uykuluyken emzirmeye çalışıyorum yoksa asla emmiyor. 1 aylıkkende meme reddi yaşamıştım ve meme+mama olarak devam ediyordum ki kızım artık bieberona alıştığından istemedi meme. Çok çabaladım çok ağladım ve memeye döndürdüm. Şimdi yine aynı şeyi yaşıyorum, uykuluyken emzirmeye çalışıyorum mamaya başlamak istemiyorum. Allah yardımcımız olsun inşallah geçici bir dönemdir.