Merhaba,tam 2 buçuk yaşında bir oğlum var. Geçtiğimiz haftalarda basit bir bağırsak enfeksiyonu geçirdi ve o zamandan kalma bir karnım ağrıyor sözü diline dolandı. Sağlığı yerinde doktoru ile iletişim halindeyiz ama hala ara ara karnım ağrıyor demesi canımı sıkmaya başladı. Dün akşam başım ağrıyor demiş ilk kez. Acaba diyorum artık vücudunu tanıyor,keşfediyor ve bizden duyduklarını mı taklit ediyor. Benzer durumları yaşayan var mı aramızda?