Aayysyn Anneler merhaba. Oğlum 9 ay 5 günlük henüz hiç dişimiz yok ama çok acımız var belli ediyor. İlk dişiniz ne zaman çıktı o sancılı süreci nasıl hafiflettiniz acaba ? Biz çok mutsuz oluyoruz bir anda uyurkem ağlıyoruz bazen yemek yemiyoruz 😣
kerem_imm Aayysyn 7 Ay 1 haftalıktı ilk dişi çıktığında oğlum. Zor oluyor evet. Ateş ve huysuzluk yapıyor. Ama diş ateşi 38 i geçmiyor. Damak rahatlatıcı jeller var ama pek önerilmiyor uyuşturduğu için. Elinizi soğuk su ile yıkayıp damaklarına hafifçe parmağınız ile masaj yapabilirsiniz. Sulu diş kaşıyıcılar var buz dolabında soğutup eline verebilirsiniz. Temiz bir bezi soğuk su ile yıkayıp eline verebilirsiniz. Damakları hassas olduğu için katı gıdalara çok yüklenmeyin. Çiğnemesi kolay besinleri tercih edin bir süre.
Esssrahtp Aayysyn kehribar kolyenin dis cikarma doneminde cok etkili oldugu soyleniyor salya azaltir, ates dusurucu agri kesici etkisi varmis bir arastirin isterseniz ben 2 aylik ogluma aldim bu hafta basi, gaz problemine de iyi geldigine inandigim icin