zngn39 Merhabalar, bebek bezi deneme 1-2 yazdım ama ne biri ne ikisi.. İlk doğumda Prima premium care kullandık sonra Prima pampers ki hiiç memnun kalmadım sonra Sleepy aldık çişi sızdırmadı ama kakada şaka gibi bele taşmış her seferde.. Şimdi gooon aldık daha paketi açmadım var mı kullanan
DefneErcis zngn39 ben baby me kullanıyorum ve çok memnunum ne sızdırma ne taşırma ne koku ne pişik hiç birini yaşamadım Goon dan memnun kalmazsan baby me denemeni tavsiye ederim 🙏🏻
AliEgem zngn39 bende prima pampers ve canbebe kullamıyorum... canbebe cok güzel denemeni tavsiye ederim... molfix sleppy monnies ve prima premium bunlarıda denedm ama memnun kalmadım
Serap5252 zngn39 goon berbat az bişey isiyor çocuk hemen pijaması nemli nemli oluyor sürekli kıfayet değiştirmek zorunda kalıyorum bitsin molfix alacağım bide kilot bez hep karnına iz yapıyor fişi duruyorsa değiştirin
Aybk zngn39 başından beri sleepy kullanıyoruz, son 1 aydır da kulot bezini kullanıyoruz sleepynin gayet memnunuz hiç bir sıkıntı yasamadık, her takısta lastikleri düzeltirim ve hemen numara büyütüyorum taşma yaşamıyoruz
Sevde123 Sleepy prima molfix minies hepsini kullandim uzun bi süredir goon premium soft kullaniyorum çokta memnunum ama şunu soyleyeyim bebeğin ek gıdaya gecmeyene kadar her bez sizdiracak ben ek gidaya gectikten sonra rahat ettim prima aktif bebekte guzel bir bez ozellikle cisi hic sızdırmıyo goon alamadığım zaman aktif bebek kullaniyorum şuan da bitirmeye çalışıyorum 4+ kullandigim halde bebegimin bacaklarını kesmiş birdaha almayacağım goon la devam evde stok var nede olsa🤣
[silindi] zngn39 İlk 6 ay Prima kullandım, zaman zaman sızdırma yaptı. 3 aydır Canbebe kullanıyorum henüz bir sıkıntı yaşamadım memnunum.