Eskubra Bnm bebegim prematüre 34 haftalik dogdu bizimde kapanms dr devit 3 u iki damlaya indrdik cok az aciklik var
Ilknuraakk Eskubra bizde tamamen kestiler tahlil istediler acaba ben sonuçları bekliyorum tedirginimde
Partk Evet benm beneğimde 18 günlük örmerak ediyorm ben de az bi açıklık var küçük yani bıngıldağı çabuk kapancak diye korkuyorm