Perahsen mastit olmuşsun canım gecmis olsun öncelikle. Doktorun verdigi ilaçları kullan. Sıcak duş al süt kanallarını açıyor. Düzenli olarak emzir ve emzirirken gögsüne masaj yap. Eğer bebek memeyi tam olarak boşaltamıyorsa da mutlaka pompa yap ve o sütü boşalt anca öyle rahatlarsıbin. Ama dedigim gibi medikal tedavini de aksatma sakın