6 ay 12 günlük bir hafta önce başladı, kucakta susardı artık kucaktada susmuyor ne oyun oynuyor ne oturarak duruyor 3 dk susuyor 30 dakika huysuz ağlıyor. Doktora da götürdüm diş falan da değil genel muayene de sorun yok. Acaba idrar yolları vs mi hiç bu kadar krize girmezdi 4 kişi kucaktan kuca dolaştırıyoruz ne sakinleşiyor ne zapt edebiliyoruz. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Okutacağım artık çocuğu inanılmaz yorulduk.