Hmtgce Kızım sabah 6 da 120 CC Mama yedi 10 da kalktı o zaman da emzirdim şimdi yine uyuyo büyüyo diye mi böyle önceden saat başı emerdi şuan doyuyomudur acaba 6dan 10 a kadar uyuyunca şaşırdım😊
Minnaktosbik Hmtgce kilo alımı güzelse uyusun zaten sıkıntı olmaz canım doktorumuz o aylarda öyle söylemişti acıkınca uyanır
papatyammmmmm Hmtgce benimde iki aylık kızım var 2 saatte bir 90lik bazen 80lik bazen 70lik içer bazen 3 saatte bir bazense saatte bir arada içer hiç belli değil inan ne zaman acikirsa o zaman 😇
Hmtgce Minnaktosbik 2700 doğdu şuan 4700 iyi gidiyo .uyumadigina alışkınım ya uyuyunca şaşırıyorum.dun aşı olduk ondan olabilir mi acaba
papatyammmmmm Hmtgce aşı uyku yapar benim kızım 2 3 sürekli mama yiyip uyumak.istedi o gözlerini kırpmayan çocuk 😂😂😂
Minnaktosbik Hmtgce olabilir büyüdükçe çok huy değiştiriyorlar üçüncü ayda atak dönemi o zamanda çok huysuz oluyorlar emin ol😁korkutmak istemem ama 😅
Hmtgce papatyammmmmm ben mama ve meme olarak gidiyorum sütüm az. Kısa sürede emmek istediği zaman süt toplanmiyo o zaman mama veriyorum.60/70 lik verince mama bitince agliyo yetmiyo diye mi yoksa gaz mı sıkışıyo bilmiyorum ama 90/105 i glcok çok rahat bitiriyo
papatyammmmmm Hmtgce ıkınıyorsa gazı vardır, biberonu götür ağzına zaten istemedikleri zaten ağızlarını açmıyorlar kızım en azından öyle 😊