Miranmt Yataktan düşmüş sırt üstü yatıyordu geldiğimde. hastaneye götürdüm ultrason ve röntgen çekildi ama birşey olmadığını söylediler hiç başına gelen varmı kızlar? Sonradan bişey falan oldumu?
Yarim_Kilo_Kiyma Miranmt Çok geçmiş olsun, nasıl düşmüş etrafında yastık felan yok mu idi. Bende artık korkuyorum düşmesinden aynı aylardayız
Mom078 Miranmt Yastık yorgan ne varsa çevrele etrafını düşen çok tabi şükür kırığı çatlağı olmamış gözlemle sadece bugün afaki kusma gözlerde kayma olursa sıkıntı geçmiş olsun
Minnaktosbik Miranmt bı sıkıntı olsa görürlerdi canım içini ferah tut ama izlemde kal yinede dikkat et ani hareket eder artık geçmiş olsun
ebgencer Miranmt ben de 4 aylıkken düşmüşüm koltuktan, bir şey olmamış :) siz de gerekeni yapmışsınız bir şey çıkmamış çok şükür ☺️Allah tüm evlatlarımızı korusun
Miranmt Yarim_Kilo_Kiyma yok canım öyle yuvarlanmayı dönmeyi hiç bilmezdi nasıl oldu anlamış değilim o an zaten kendimi kaybettim 😒
Miranmt Mom078 hiç kusma falan olmadı sese tepki kafa çevirme refleksleri iyi yani aynı inş birşey olmaz🤲🏻 İlk 2 bçuk saat uyutmadım çok korktum rabbim evlatlarımızı korusun🤲🏻
Miranmt Minnaktosbik artık ani hareket ediyormuş bilmiyorum yani hiç yapmıyordu gözlemim iyiydi dönmeye bile çalışma çabası çok çok düşüktü ama oldu 😒
Miranmt ebgencer çok şükür çıkmadı, olsaydı çıkar die düşünüyorum. İçimi bir türlü rahatlatamadım inanın salak gibiyim hala hiç birşeye odaklanamıyorum
Hazalperi Miranmt benim kızımda dün koltuktan düştü yüz üstü 😭3 ay 20 günlük çok korktuk birşey çıkmadı şükür
ebgencer Miranmt ama çok haklısınız evlat yani bu ☺️Allah daha büyüğünden korumuştur emin olun ☺️Ben böyle bir şey olunca hemen sadaka veririm, Rabbim muhafaza etsin
Mom24 Miranmt evet benimde bebegim 3 ay 20 günlükken yüz üstü düştü ah içim yandı içim şükür birşey olmadı🙏