19052019 benim bebegım 5 aylık. Az kaldl gazı. Berbat gunler gecirdık.
Ben baya damla kullandıktan sonra esımle hıcbırsey kullanmama kararı aldık. Doktorda iyi yapmıssınız. Sadece sabır dedi.
Kullanmadıktan sonra daha rahat ettı. Onu gözlemledık.
Kımyonu kendı yemeklerımın uzerıne dokuyorum benegıme hiç vermedim.
Siz damlayı her gun aynı saatte verin. Belkı faydası olur neden olmasın 🤷🏻♀️