Altntaskadrye ilerde zaten izleyecek çizgi film vs o da gerektiği kadar. Baktınız ilerde de çok izliyor gene kapatırsınız. Ben radyo açıyorum tv den insan sesi bu aşamada gelişimine iyiymiş hem o açıdan iyi oluyor hem de ses oluyor. Onun dışında günde belki 1 saat normal tv yi açmıyorum bile. Zaten evi topla, yemek yap, çocukla ilgilen, uyut, altını al vs derken akşam oluyor tv izlemeye zaman bile yok☺️