EmineAhlas biz 10.5 aylıkken emekledik, eşim emeklemeden yürümüş. Şu an 22 aylık kızım depar atıyor evde, bütün gelişim alanları çok iyi. Hiç takılmayın böyle şeylere. Bana da 6 aylıkken emeklemiyor mu daha demişlerdi yooo oturuyor dedim ben de , her kafadan bir ses Çıkmazsa olmaz