EmineAhlas kuzum şimdi ben 2 çocuk annesiyim kızım 8 aylıkken emekledi yaşında yürüdü ama oğlum çok erken emekledi ve erken yürüdü inan okadar yoruyor ki beni etrafımda aynı sy doğumlu çocuklar var oturdukları yerde oynuyorlar bende onlara hevesleniyorum neden erken emekledi neden erken yürüdü diye ablasıyla da arasında 2 buçuk yaş hangisiyle ilgileneceğimi şaşırıyorum. Diyeceklerim yanlış anlaşılmasın nasıl zor olduğunu anlatacağım 10 aylık çocuk koltuğa çıkar mı benimki çıkıyor üstüne birde kendini yere atıyor koltuğun yastıklarını indirip ona basıyordu yastıkları kaldırdım oh dedim normal çıkmayı öğrendi. Bütün dolap çekmece vs her yeri karıştırır üstüne dolapların içine girip kapıyı kapatıyor seste vermiyor ara bul aklım gidiyor dolaplara kilit taktım kilidi söktü. Nerde tehlikeliesya var hep aklı orda geçen ay 1 yaşına girdi herkes bana dua ediyor bu çocukla baş edebilmem için. Emeklemeden yürüyen çok çocuk var inan bana göre bu daha güzel çünkü emekleyememek gelişim geriliği değil. Yürümesi de 18 aya kadar vakti var ben 2 yaşında yurumusum kardeşim de 5 yaşında konuşmaya başladı düşün. Belki senin ilk çocuktur ondan evham yapiyorsundur ama yapma sakın suanki zamanın tadını çıkar ben peşinde koşmaktan tadını çıkaramıyorum 🍁