pamuksekerinannesii benimki4.ay ek gıdya başladı ama bizimki zorunluydu doktora sormadan başlamayım derim sütüm yetersizdi mama yemedi mecburen ek gıda verdik bayada yiyor doktorun komtrolünde ilerledik ama sizde sorun sütünüz yetiyorsa vermeyin bizde sindirimde ilk bi gün kabız oldu sonra oda düzeldi şükür kendiliğindem