Hanimlar genel 6 ay muayenesinde cocugumu goz dr inada göstermiştim kayma var demişti 1 yasindan sonra yine gel dedi ve artma vardi kayma da genetikms benden gecmis .. bi kac ay sonra yine kontrol var belkide gozluk basliycak cunku bende ayni yollardan gecmisim gozu ihmal etmeyin