Cereen siz onun annesinin, elbette ki sizi tanıyor biliyor. Ama bebekler annelerinin stresini sünger gibi emer. Ben ne zaman isten yorgun gelsem ya da aklım başka bir yerde olsa bebegim o geceyi zindan eder :) ama onun bir suçu yok annesi, daha neye neden tepki verdigini bilmiyor. Tek düşündüğü annem gergin ve sinirli o zaman ben de öyle olmalıyım. O kendine gecen stres ile nasıl başa çıkacağını bilmediğinden en iyi rahatlama yolu ağlamak. Sizin peşinizden cok fazla anlamaması güvenli bağlanmayı gerçekleştirebildiginiz olarak yorumlanabilir bazen. Mesela bende bebeğimle güvenli baglanamadigimizi düşünürüm hep. Cunku 2 dk gözünün önünden ayrılsam acı çekermiş gibi ağlar.