Alpinannesii biz de mama takviyesi yapıyoruz. Meme + mama.
4. Ayda ek gıdaya baslayacaktık. 5.aya bıraktı. Sonra ben istemedim 6yı bekleyelim dedim.
Zten tadımlık olacak ya diğer türlü bagırsakları yoruluyor. Anı kurtarabılır ama gelecege kotu yatırım.
Bence kılo konusunu doktora sorun. Mamayı degıstırır belkı.
Burada 2 aylıkken portakal flaan veren var cocuguna. Aklınız karısmasın yok yere