Sevgiasyasungur Bebeğim 8 aylık tutmalı bi biberon istiyorum büyük boy.onerisi olan var mı .avent istiyordum ama aventin tutmalı biberon gormedim hic
Mervea Sevgiasyasungur aventin biberonunu kullanıyorum dediğiniz gibi tutacağı yok burda çook baktım int kadar bulamadım aliexpresten tutacağını buldum aldım
Sevgiasyasungur G_ADAN bardaklı onlar ama 8 aylık bebek bardaklı biberon kullanabiliyor mu yani emzikli olarak almam gerekmiyor mu
Hyryygt Nuk un var learning di sanirim adi. Biz aldik bebegim acayip ssvdi kendo tutup iciyo tutusu da kolay. Ve akitma yapmiyo kendi aliyo iciyo super bisey
Hyryygt Sevgiasyasungur evet 150 ml alıştırma diye geciyo zaten ben cok menunum valla. Cok sevdi oglum
G_ADAN Sevgiasyasungur bardaklı değil ki ucu yine emzik gibi değişik sadece ben 7 aylık kızımda kullanıyorum