Kiminannesibu Merhaba kızlar 3 aylarımız mübarek olsun.Kızım 9.5 aylık malum üç aylar gelmişken oruç tuttmak istiyorum hem borçlarım da var.Acaba sütümde bir azalma olur mu ya da ne yaparsam olmaz bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Katya Kiminannesibu bence süt azalır. Ben bu sene tutamam diye düşünüyorum. Emzirirken çok susuyorum ve acıkıyorum. Günün yarısından çoğunu aç geçirirsem mutlaka sütüm azalır. Dinimiz kolaylık dini sonrasında kaza orucu tutmayı düşünüyorum. Ama tabi sen bilirsin.
Rabia369202 Kiminannesibu selam canım sana farz değil oruç tutmak sütün azalır ve sürekli tutmaya devam edersen kesilir emzirmeyi bırakınca tutarsın
Kereminannesiii Kiminannesibu oğlum 7,5 aylıkken Ramazan orucumu tuttum çok şükür sorun yaşamadım. Deneyerek tutup tutmamaya karar verebilirsiniz
Elfydr Kiminannesibu aclik için birsey diyemem ama su cok etkiler beni. Bu senede malesef tutamayacağım. Sutu beslenme cok etkiliyor.
Fatmacicek Ben yarın tutmayı düşünüyorum duruma göre haftada 3 gün tutmayı düşünüyorum . Allah’ım nasip etsin inşallah .
Kiminannesibu Kereminannesiii evet arada tutarak vücudu alıştırmak istiyorum zaten ramazanda sa 1 yaşına girecek bi sorun olmaz Allahın izniyle
BaraninAnnesi Kiminannesibu dinimizde emzikli kadın yada hamile kadın Oruc tutamaz düye birsey yok sağlığı durumu el veriyorsa tutabilir. Sütte azalmaz endişe etme yani ben hiç bi yerde okumadım. Ama tutmayabilirsin tutmama ruhsatın var. Bir iki gunn denersin gücün yetiyorsa tutarsın bacım
Kiminannesibu BaraninAnnesi aslında ramazana hazırlık gibi vucudu alıştırmak öyle çok değil haftanbir gün falan
DefneMiray_26 Kiminannesibu bnce allahin izniyle bisey olmaz 16 gündür tutuyorum borclarimi ödemek icin herhangi bir sikinti yasadim ve kizim daha yeni 6 aylik oldu
Kiminannesibu DefneMiray_26 Allah kabul etsin.Annelerimiz de hep biz hamileyken bile tuttuk diye çok duyuyorum.Ben de deneyeceğim bakalım
DefneMiray_26 Kiminannesibu bnde hamileyken tuttuyordum 15 gun tuttum ama suyun azaldigi icin doktor tutmamami önerdi