Gayeninannesiyesim Melis2323 Benimki memede huzur buluyor 😂 sürekli meme veriyorum fazla emdiği için kusuyor ama aglamiyr en azından bı de evin içinde deli dana gibi dolanıyoruz farklı odalara girip çıkmak değişik geliyor heralde
kubra_s Melis2323 her şeyi ama boş bazen kafayı yiyorum bir saniye durmazmı bir bebek arkadaşlarla bir davete gittik onun oglu arabada bilr yerinde otururken benim kızım cama vuruyor ayakta durmak istiyor habire dönmek istiyor sen düşün ☹️
Figen35 Bende birşey çok merak ediyorum bu bebelerin huysuz olma sebebi hamile iken yaşanılan stres olabilir mi sizler mesela Yaşadınız mı böyle stresler hamilelikte herkes bana aynı şeyi söylüyor da merak ettim
Mom079 Figen35 yok cnm ben sakin biriyim. Hamileleğimde öyle geçti. Ama oğlumu gören bana sabır diliyor
Sezenaksukarademir Figen35 bence etkiliyor. Ben hamileliğimin bir döneminde aşırı stres ve üzüntüye maruz kaldım maalesef. Oğlum da sanki o üzüntüyle doğdu. Hala öyle huysuzdur. Bebekler anne karnında hissetmeye başlıyorlar herşeyi
Melis2323 Figen35 canım ben hamileyken sitres yaşadım bebeğim kolik huysuz., ama mesela sezeryan oldum anestezi de huysuzluk yapmış olabilir onu, bilmiyorum. Bide bebekken nasıl mısşsn? Ben bebekken huysuz muşum
Cemre20 kubra_s insan en çokta o zmn kötü hissediyor herkesinki çocukta bizimki ne niye durmuyor ben şuan sinirimden oturdum ağlıyorum 1 yaşına giriyoruz buyur düzelir dedikçe iyice beter oluyor bide üstüne uyku reddi başladı evlere şenlik son 1 aydır saçımda beyaz çıktı yemin ederim stresten
kubra_s Cemre20 canım biz de dokuzu dolduruyoruz Bir de bana dediki seninkini gördükçe kendi oğluma şükrediyorum🤦🏻♀️
nursocum Melis2323 Benim oğlum 6. Ayına kadar bambaşka bir huzursuzdu gece uykusunu iple çekiyordum öyle yoruluyordum ki 💆🏼♀️ aydan sonra bambaşka oldu daha kötü yani 🤷🏼♀️ şimdi 1 yaşına girecek herşeye ama herşeye ağlıyor 🥺🥺🥺
kahvekokusuu Melis2323 7 aylikher şeyi yapiyorum yeni oyunlar uyduruyorum yeni sarkilar uyduruyorum ne yaparsak anlatiyorum bazen sarki söyler gibi anlatıyorum hava guzelse mutlaka disari çıkıyoruz bir de benimki meme düşkünü bol bol emziriyorum sonrasinda kusuyo ama napim sadece emerken sakin yoksa hep hareketli benim o kadar ilgilenip konusup oyunlar oynamama rağmen beni hic dinlemiyo bile eliyle itiyo resmen beni git basimdan der gibi😂 hep nereleri kurcalarim nerelerde tutunup kalkarim onun peşinde