ahsenim29 4 aylıkken başladım. Kuralcı olduğumu düşünmüyorum. Doktorumuz düzen oluşturuyor, besin listesi veriyor. Bebeğimin gidişatına göre ayarlıyorum. Saat 13′te yemek, saat 17′de yoğurt diyor mesela. Ama her zaman olmuyor, uykusu uzuyor filan. Görümcem mutlaka uyandırıyormuş mesela. Ben uykuya da ihtiyaç duyduğunu, acıkınca uyanacağını düşünüyorum